От Twitter тестват нова функция, създадена с цел да помогне на потребителите на социалната мрежа да получат по-качествено и бързо обслужване като клиенти на марки и фирми, които предлагат услугите си през платформата.
Новата функция е подобна на тази, която Facebook Pages предлага – поставяне на значки, които показват времето и шанса за отговор на избрани страници. Но вместо да показват минималното време за реакция (и процент на отговор), значките на Twitter информират за периода от време, през който конкретната марка е най-продуктивна в платформата.
За да се разширят бизнес профилите, компанията също така планира да се добави „Подканващ бутон“, който след инсталиране на приложението на мобилния ви телефон ще се показва с приканващ надпис да го отворите.
Въвеждат се и някои промени в това как се конфигурира потокът от информация на стената на брандираните профили, както и могат да се забележат най-финни промени в дизайна. Моделирането представлява добавка в секцията с туитовете, където вместо само един, собственикът ще има възможност да формулира още няколко в същия раздел.
За сега не е ясно дали това е само тест или ще бъде активно функционираща придобивка към социалната платформа. От компанията работят по казуса, но все още не е ясно и още нещо, дали хората, които поддържат бизнес профилите ще могат да контролират новата функция или това ще става само от страна на Twitter. Предстои ни да разберем.