Рекламодатели намират клиенти чрез емотикони

Twitter-Ads-Emoji-796x398

Най-новата иновация от Twitter е насочена към рекламното таргетиране в социалната мрежа.

Twitter-Ads-Emoji-796x398

От тази седмица компаниите, които рекламират продуктите си през канала на Twitter, ще могат да се възползват от съвсем новото тагертиране на потенциални потребители, което ще се извършва на базата на емотиконите, които хората използват.

Новата функция използва активността ви при използването на емотикони като сигнал за личното ви настроение и интереси, което от своя страна отключва уникална маркетинг възможност за дигиталните рекламодатели. Например, ако използвате емотикон пица, Twitter може да предположи, че ви се яде пица и да ви рекламира заведение за хранене, в което ще намерите това, от което имате нужда. Рекламите могат да бъдат насочени спрямо това дали сте в настроение или не, за да разбират кога е по-вероятно да закупите продукта им.

Живеем във време, в което емотиконите играят важна роля в ежедневното ни общуване и от известно време насам всеки е очаквал нещо подобно да се случи. Според различни проучвания по темата, в периода между 2014-та и 2016-та потребителите на Twitter са използвали над 110 милиарда пъти емотикони в туитовете си. Логично е  това да е така, след като ограниченията в постовете в социалната мрежа са до 140 символа, а емотиконите са доста по-кратък начин да се изразиш.

Ако се интересувате от този иновативен начин да таргетирате клиенти функцията е достъпна за всички рекламодатели през API партньорите на Twitter, които включват AdParlor, Amobee, HYFN, Perion, SocialCode, и 4С.

 

 

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php