Челно място в „Бизнес идея на годината“ за първото българско мобилно приложение за споделено пътуване

10865930_389017434603174_3375262165816570310_o

Първото мобилно приложение у нас за споделено пътуване „А!“, което е съвместен проект на ПР агенция Интеримидж и платформата за споделено пътуване AHA!CAR, бе отличено с челното място в категорията „Бизнес идея на годината“ в „Годишни награди на b2b Media – 2014“.

Пилотното издание на конкурса номинира най-добрите предприемачи, най-иновативните компании, най-креативните корпоративни офиси, както и социалноотговорни кампании, използващи иновативно мислене за постигане на значими резултати. Високата оценка на журито е мотивирана от бизнес насочеността на идеята паралелно към индивиди и компании и ясната й цел работи и да приобщава към споделеното пътуване дългосрочно, като възпитава устойчиво поведение за придвижване.

unnamed

Освен млади хора, активно придвижващи се в града в повечето случаи до регулярни/ежедневни дестинации, приложението таргетира корпоративни групи за споделено пътуване , като достига до работодатели, разположени в бизнес паркове или индустриални зони далеч от центъра на населените места. Също така тази, които се помещават в сгради с недостатъчно свободни паркоместа. Продуктът представлява затворено пространство, в което служителите на дадена компания се свързват да пътуват до и от работните си места.

10865930_389017434603174_3375262165816570310_o

Интеримидж е утвърдено име в сферата на публичните комуникации у нас, а създателят на агенцията Катя Димитрова е заместник-председател на управителния съвет на БАПРА. От 2008 година компанията работи за редица корпоративни клиенти и неправителствени организации. В последните две години екипът на агенцията развива собствени и клиентски проекти за устойчиво развитие, градска среда, опазване на природните ресурси и подобряване на условията на живот у нас. Съвместните проекти с AHA!CAR са резултат на желанието на екипа за развитие и налагане на зелената идея, паралелно с популяризацията и насърчаването на ползването на технологични иновации в ежедневието ни.

ПР агенция Интеримидж е един от основните партньори и на DigitalKidZ– инициатива на NewTrend.pro.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php