7 съвета за баланс между работата и здравето

woman-eating-apple

Ежедневието и животът ни е такъв, че често губим тонус още в началото на седмицата. Иска ни се да сме изпълнени с ентусиазъм и енергия и да свършим всичко, което сме си наумили, но някак изпадаме в състояния на абсолютно отрицание и нежелание за каквото и да е. Чувстваме се изморени и отпаднали и нямаме сила за работа и упражнения. Как можем да се справим с тези състояния? Тук ще ви дадем подбрани съвети от едни от най- заетите и същевременно- най- здрави хора в света.

woman-eating-apple

  1. Научвавайте нещо ново всеки ден. Научването на нещо ново, следенето на тенденциите и нововъведенията във вашата сфера не само ще подпомогне професионалния ви успех, но и ще тренира ума ви в запаметяването и разбирането на повече информация.
  2. Възлагайте си цели и ги изпълнявайте. Научаването на нещо ново е изключително полезно, но прилагането му е още по- важно. Професионалистите знаят, че теорията без практика е пълна 0. Старайте се да използвате своята критична интелигентност и когато научите нещо ново да го опитате, за да го разберете още по- добре.
  3. Внимавайте как прекарвате свободното си време. Повечето хора прекарват свободното си време в безцелно гледане на телевизия или в не особено ценни игрички в интернет. Много по- добра идея е да прекарвате свободното си време в полезна дейност- независимо дали тя ще е свързана с отглеждането на растения, рисуване, разговори с непознати, четене на пресата или игри, които развиват интелекта.
  4. Упражнявайте тялото си всеки ден. Дори 20 мин кардио упражнения на ден ви гарантират по- добро здраве, по- добър фокус и по- висока продуктивност. Опитайте се да направите упражненията си навик, като ги правите всеки ден по едно и също време.
  5. Яжте по- качествена храна. Да, знам че здравословната храна често е мисията невъзможно в офиса. И да, 1 пица в седмицата не е нещо, което няма да преживеем. Идеята е да се стараем да се храним с прясна храна, минала през възможно най- малко обработка и опакована с възможно най- нисък брой опаковки. Намаляването на консумираната захар ви гарантира, че ще се избавите от онези променливи настроения и няма да получавате „захарни кризи“, в които мислите единствено и само за сладко. И не забравяйте водата!
  6. Спете повече. За всички ни е нещо нормално да работим до среднощ, да ставаме в 6 сутринта и да изпращаме проектите си в последната минута преди крайния срок. Нормално е, но не ефективно. Опитайте да си лягате по- рано и да свършвате важната си работа преди крайния срок само за 1 седмица. Ще бъдете приятно изненадани от ефекта.
  7. Балансирайте. Старайте се да намирате баланса между работата и личния живот, здравето и работата, както и в отношенията с близки, приятели и колеги.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php