Какво е бъдещето на монетизацията в медиите

12745824_552953494910563_2720227924554147302_n

Шестото издание на IAB Forum ще се проведе на 31 март в зала Мусала на хотел Хилтън, с участието на лектори.

12745824_552953494910563_2720227924554147302_n

Програмата е фокусирана върху тенденциите в света на дигиталните медии, маркетинг и търговия. Резултатите от годишните проучвания на IAB за обема на онлайн рекламата в България и най-големите рекламодатели в интернет също ще бъдат обявени в деня на събитието.

  • Future of media monetization (Panel Discussion) с участието на Economedia, Investor, Netinfo и Easy Ads
  • Customer Journey с участието на Oracle, SalesForce, Etarget
  • Commerce and Finance shift to digital: Mastercard и Shedd (OLX)
  • Рекламни бюджети 2015: Резултати от проучвания
  • Дигитален маркетинг 2016: Тенденции, навици, какво да очакваме? Focus on:
  • Video Digital Marketing (Panel Discussion) с участието на 7talents, Saatchi&Saatchi,
  • Ficosota и Interactive Share

Това са темите, по които участниците ще споделят вдъхновяващия си опит, работещи принципи и реални Case Studies от тяхната работа. IAB България ще представи и някои от най-интересните кейсстъдита, които събира за публикуването на White Paper с най-добри практики от последната година. Ако сте от хората, които искат да се похвалят с добра практика може да попълните формата в този линк: http://bit.ly/225FAbr

Пълната програма на събитието може да следите тук: http://forum.iabulgaria.bg/

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php