Amazon влиза в кино индустрията с 12 филма годишно

amazon_prime_instant_video_android_app_interface

Amazon навлиза в напълно нова пазарна ниша и това е кино индустрията. Компанията обяви намерението си да представя „близо 12 филма годишно“. Основната цел на Amazon е да съкрати периода между реализацията по кината и онлайн реализацията на продукциите. Действията на Amazon са предизвикани и от конкуренцията с Netflix.

amazon_prime_instant_video_android_app_interface

От официалното изявление на Amazon става ясно, че компанията „започва да произвежда и придобива оригинални филми“. Към момента, не се конкретизират заглавия, но Amazon набляга на основната си цел, а именно да съкрати времето между представянето на филмите по кината и пускането им онлайн.

„Докато обикновено отнема между 39 и 52 седмици за филмите от кината да направят премиера в онлайн видео услугите, за Amazon Original Movies периодът да направят премиера в Prime Instant Video за САЩ ще бъде 4-8 седмици.“

Пряката конкуренция на Amazon в това отношение е Netflix, които планират през август, 2015г. да излъчат премиерата на продължението на хита от 2000г. „Тигър и дракон“, паралелно с излъчването й в IMAX кината. От Amazon, обаче, не желаят да „прескачат“ кината и да им отнемат правото първи да излъчват кино продукциите.

Другата амбиция на Amazon е броят филми, които смята да създава – 12 продукции годишно. Ръководител на процеса ще бъде Тед Хоуп, съосновател на компанията Good Machine. За собствените си филми Amazon планира бюджет от 5 до 25 млн.долара на заглавие.   

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php