Amazon стартира платформа за стартъпи- Launchpad

150728100256-amazon-launchpad-780x439

Amazon, заедно с Y Combinator, Andreessen Horowitz и Indiegogo стартират партньорство, чиято цел е да пуснат специален сайт за продажба на продукти на стартъпи. Всеки стартъп ще има своя продуктова страница, където ще може да качва видео и информация, като освен това старъпите ще могат да поемат заявки за продукта си преди неговото производство, директно през Amazon. От своя страна Amazon ще организира логистиката и доставката на продукта след като е готов.

150728100256-amazon-launchpad-780x439

Регистрацията за стартъпи в Launchpad е безплатна, но Amazon има комисионна за продадените през платформата продукти. Интерфейсът на Launchpad е малко по- различен от стандартния за Amazon. Платформата дава възможност на стартъпите да разкажат малко повече за екипа зад продукта, за неговата история и за темповете на развитие, давайки възможност на потенциалните клиенти да се обвързат със стартъпа на емоционално ниво.

В момента Launchpad продава 200 продукта в 15 категории, включително куфари, матраци, wearables, водни филтри, смарт устройства и други. Все пак за Amazon остава трудната задача да измислят начин да привлекат хора, които да пазаруват от Launchpad.

Amazon не е първата компания, която се опитва да предложи нещо подобно за стартъпи. По- рано тази година eBay тества нова платформа на име Innovators Collective, където се продават малки домакински уреди от малки фирми. Quirky също опитаха да създадат пазар за продукти на стартъпи, но бързо осъзнаха, че това е залък за по- голяма компания.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php