​Digital KidZ – навици, потребности, комуникация и бизнес

baby_gen_z_ipad

Технологиите са в ДНК-то им, не познават свят без технологии. Запознайте се с децата от поколение Z.

baby_gen_z_ipad

„Това поколение приема за даденост света на смартфоните, таблетите и високоскоростния Интернет,“ казва Ан Мак, директор в JWT, които през 2012г. провеждат изследване сред младежи на възраст от 8 до 17 години, относно навиците и потребностите им. „Те също така се социализират дигитално, като по този начин променят начина на комуникация.“

А родителите? Родителите се страхуват. Макар да има такива, които да са наясно с предимствата, които новите технологии предлагат, в проучването на JWT 8 от всеки 10 родители, казват, че обръщат специално внимание на поведението на децата си във виртуалния свят. 

„Тъй като Z поколението е по-свързано и наясно с технологиите, в сравнение с всяко друго предишно, марките са изправени пред предизвикателството да доставят оптимално дигитално преживяване и инструменти и да синхронизират потребителите с всички платформи по иновативен начин.“

Изследването е проведено преди 2 години в САЩ и към настоящия момент звучи съвсем актуално за България. С напредване на времето ще става все по-актуално. Лошото е, че са прекалено малко хората, които разбират проблема и работят по неговото разрешаване. Решението не е родителите да забраняват и отричат. Има моменти, в трябва да се адаптираме към статуквото. Никой родител или учител не е в състояние да спре дигиталната революция, да върне времето назад и технологиите да изчезнат. Напротив, технологиите се развиват и са основна част от живота на децата от поколение Z.

Поколение Z иска, може и ще промени света. Те са мотивирани, динамични и изпълнени с енергия. Ако разполагат с подходяща среда, ще правят чудеса. Комуникацията с децата е изключително важна и ако не получават разбиране от родителите и учителите, това са хората, които ги изграждат като личности, може да се стигне до нежелани последици.

Навиците на поколение Z са новите технологии – смартфони, интернет и пр. От там произтичат потребностите, но най-важната е потребността от комуникация. Комуникацията с родителите е първата стъпка и колкото по-добра е тя, толкова по-бързо детето ще се почувства можещо и знаещо. А бизнесът? Бизнесът е този, който ще осигури всичко необходимо на дигиталните деца, за да променят света. Защото те не трябва да бъдат просто консуматори, а тъкмо обратното. Те имат идеи, имат мотивация и ще направят чудеса. Гответе се!

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php