Архитектура на конверсията

website-conversion

Проучванията от експерти са показали огромна разлика при възвръщаемостта на направената инвестиция в реклама при компании, които тестват своите концепции и такива, които не го правят. В такъв случай защо всеки бизнес няма изградена програма за тестване на своите маркетингови стратегии? Истината е, че много представители на бизнеса и маркетолози просто не знаят как и откъде да започнат, и дори да успеят да изведат някакви резултати, не могат да изведат правилните заключения от тях.

website-conversion

С толкова много потенциални елементи за тестове, включително началната страница на сайта, ландинг страницата, плати-при-клик рекламите, е-mail-ите и социалните мрежи, маркетолозите трябва да знаят три неща:

  • Кои тестове предполагат най-голяма възвръщаемост на инвестицията?
  • Как да структурат релевантен тест с точност?
  • Как да продължават да подобряват резултатите и да повторят успеха?

Има само един метод, по който да увеличите нивото на конверсията на сайта си и той е чрез тестове. В тестването има четири основни области, които трябва да разберете и да приложите правилно, за да сте сигурни, че ще подобрите онлайн конверсията си и ще намалите своите разходи на брой привлечени клиенти онлайн. Вече споменатите четири области са:

  • Задавайте правилните въпроси
  • Следете точните метрики
  • Провеждайте релевантните тестове
  • Анализирайте и си правете заключения на база резултатите

Успешното прилагане на този метод ще ви помогне да разберете по-добре потребителския профил на вашите клиенти, тяхното поведение онлайн и ще ви даде отговор на въпроса кои са нещата, които биха ги подтикнали към вземане на решение за покупка.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php