Ключови критерии за превръщането на уеб сайта на хотел в основен инструмент за привличането на гости

118

Бързата промяна на технологията в наши дни налага на хотелиерите да адаптират туристическите сайтове към новостите. Навлизането на мобилните устройства и промените в алгоритъма на интернет търсачките и различните социални мрежи, направиха старите сайтове почти безполезни. 

HotelWebsite16

За да отговаря една уеб страница на бизнес хотел на съвременните пазарни тенденции в туризма, е необходимо да изпълнява следните критерии: 

Уеб страница, базирана на HTML5

Преди няколко години Flash анимацията беше на гребена на вълната. Когато от Apple пуснаха на пазара iPhone, той не поддържаше Flash. Десетки хиляди сайтове на хотели по света не се отваряха към клиентите на iPhone. Използването на мощната и гъвкава технология HTML5, осигурява на уеб страниците на бизнес хотелите всички предимства на старата технология, без нито един от нейните недостатъци.

Респонсив (универсален за всички устройства) дизайн на уеб страницата

Респонсив дизайнът позволява уеб страницата на хотела да е съвместима за всички мобилни устройства, без да се налага на онлайн потребителите да скролват и зуумват постоянно, като това им спестява огромни неудобства.

Според проучване на Google, над 40% от туристите в наши дни преглеждат сайтовете на хотели, използвайки мобилни устройства. Същото това проучване показва, че липсата на респонсив дизайн на сайта на даден хотел често е причината туристите да не направят резервация – при липсата на такъв тип дизайн това става изключително трудно през мобилно устройство. Ако един хотел иска да привлича нови туристи и да затвърди добрите впечатления у старите гости, то е жизнено важно да разполага с уеб сайт с респонсив дизайн.

Правилна структура на информацията в уеб сайта на хотела

Десетки организации са похарчили огромно количество пари за провеждането на изследвания и анализи, за да определят начина, по който гостите проучват един туристически сайт. В крайна сметка, всички установяват, че гостите искат необходимата информация, която ги интересува да е пред очите им веднага щом влязат в един туристически сайт. Ако трябва сами да я търсят и издирват в страниците на сайта, бързо ще се откажат  и ще загубят интерес към дадения хотел. След като веднъж онлайн потребителят е посетил сайта, е необходимо информацията да е структурирана така, че да хване неговия интерес и да го съсредоточи върху темите, които го вълнуват.

При изработката на уеб страницата на един хотел, информацията трябва да привлече вниманието на клиента и едновременно с това да го информира за темите, които са важни за един турист.

Оптимизация за интернет търсачки/търсещи машини (Search Engine Optimization)

Дори уеб страницата на един хотел да съдържа всичко изброено до момента, то е безполезно, ако туристите не могат да достигнат до него. Това прави оптимизацията за интернет търсачки ключов компонент за всеки един уеб сайт. Това става чрез правилен подбор на ключови думи, които потребителите най-често въвеждат в търсачките при търсене на бизнес хотел, например. След като се установят, се прави изследване кои са най-често въвежданите комбинации от думи и кои са неизползвани от други уеб сайтове. В перфектния вариант се намира словосъчетание (например „бизнес хотел“), което е с висок процент на търсене от онлайн потребителите и не е използвано в текстовете на сайтовете на други  хотели.

Галерия със снимки

Важно е да се отбележи и значението на секция с висококачествено заснет снимков материал. Качествената и детайлна фотография на висока резолюция провокира потребителския интерес и засилва шанса от резервация. Самата галерия трябва да съдържа снимков материал с най-важните за госта места в бизнес хотела – стаите, конферентната зала/бизнес центърът, ресторантът, както и да съдържа фотографии от минали събития, които са се провеждали в бизнес хотела – конференции, семинари, лекции и други подобни.

Детайлно описание на стаите

С колкото повече информация разполагат  гостите за стаите, които един хотел предлага за настаняване, толкова по-уверени ще са те в избора си за резервация на въпросното място. В предходният абзац беше разгледана необходимостта от наличието на галерии с изображения на интериора на различните типове стаи, като е задължително да бъде спомената големината на стаята, броя и вида на леглата, каква гледка се открива пред гостите и всички други малки подробности, които биха наклонили везните на потребителския интерес в полза на  хотела. Ако потребителите имат възможност да сравняват различните типове стаи в хотела, то за тях ще е много по-лесно да изберат стая, която най-точно отговаря на техните изисквания.

Система за онлайн резервация

Системата за онлайн резервация е от изключителна важност, когато става дума за ефективното привличане на нови гости през сайта на един хотел. Липсата на онлайн резервация може да бъде сравнена със следната ситуация: един рибар е навлязъл в езерото с лодката си  за риболов, хвърлил е захранка, с която да привлече рибата и накрая се оказва, че няма въдица. Същото е положението когато интересът на потребителя бъде провокиран,  но не му е предоставена възможност да затвърди направения избор веднага – след известно време може да се разколебае и да предпочете услугите на друг хотел.Системата за онлайн резервация трябва да е бърза и опростена за ползване. Също така е добре да е свързана с интерактивен календар. Външният й вид трябва да следва цялостната стилова визия на сайта на хотела.

118

Комбинацията от всичко изброено показва на потребителите, че те се доверяват на качествен хотелиер за своето пътуване.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php