Платформата за социални отношения HootSuite обяви стартирането на нов инструмент, за визуализиране и анализ на данни от социалните мрежи, давайки на разположение средство за метрични отчети, дори на потребителите, които нямат аналитични способности. Новото средство за анализиране на данни- uberVU Boards, позволява на потребителите бързо да идентифицират аналитичните данни необходими за всеки бизнес.
С uberVU Boards, потребителите могат да организират данни в уникални табла, създавайки персонализирани изгледи с възможност за действия върху тях, като по този начин бързо идентифицират бизнес знаците от основните данни. Обединявайки показатели, които се нуждаят от непрекъснат анализ, персонализираните табла могат да бъдат проследявани ежедневно, актуализират се в реално време и бързо могат да бъдат превърнати в доклади.
Основното предимство на услугата е, че тя позволява на индивидуалните потребители или на организациите да рационализират работния процес и да предприемат действия по важни задачи, използвайки в реално време uberVU Boards.
Индивидуално управление на кампании /Customised campaign management/ е функция за управление на кампании в реално врем,е с помощта на персонализирани табла за проследяване специфични KPIs (ключови показатели за изпълнение) и целеви показатели. Създават се няколко дъски, които да обединяват анализите от целия проект, проследява се напредъка, и след това се обръщат в доклади за бързо споделяне с целия екип.
One-stop управление на социалните мрежи /One-stop social media management/ е друга функция на новия инструмент. Тя служи за създаване на персонализиран команден център, събиращ различни показатели, които се използват ежедневно, с който не се налага да превключвате между множество потоци или раздели.
Използвайки uberVU Boards и функцията за конкурентни и пазарни изследвания /Competitive market research/, потребителите могат също да следят отблизо тенденциите в развитието на конкурентите си или на индустрията, в която работят.
Уникалното в новия инструмент е, че използването му е максимално опростено, с основната идея той лесно да бъде използван, дори от хора без аналитични умения:
„За разлика от традиционните технологии за визуализация на данни, uberVU Boards е проектиран така, че всеки потребител да може лесно да идентифицира показатели, да ги закача на таблото и да генерира отчет само с едно кликване“, казаха в изявление от компанията.
Hootsuite е основана в Канада и наскоро достигна 500 души персонал и девет милиона потребители по целия свят, на които предлага новия си продукт без допълнително заплащане.
Повече за информация за uberVU Boards и начините за използването им, Hootsuite ще дадат по време на уебинара, който планират на 15 май. Ако проявявате интерес, можете да се запишете от ТУК.