Ако нямате много средства, които можете да отделите за маркетинг и реклама- не се притеснявайте. Можете да се справите достатъчно добре и с нулев бюджет. Ето как:
Пишете интересни статии, публикувайте страхотни снимки, направете си електронна книга или снимайте образователни или забавни видеа. Доброто съдържание винаги генерира аудитория.
По- добре е да имате по- малък брой профили в социалните мрежи, но да ги поддържате добре, отколкото повече профили, но без никаква активност.
Използвайте инфографики, снимки, графики, картинки, стрелки, цветове. Направете съдържанието си четимо и запомнящо се.
Тук дори няма какво да кажем- всички знаем за игрите тип „Сподели и спечели“ и колко трафик генерират те.
Уебинарите са много добър инструмент за безплатна онлайн реклама. Обявете уебинар на искана тема от вашите фенове, направете го страхотен и след това се наслаждавайте на резултатие. Следващия път можете дори да го направите и платен.
Изключително успешна стратегия е да каните вашите фенове да се регистрират за новини по имейл, като им давате добавена стойност за всяка регистрация. Това може да бъде отстъпка от цената за следващия уебинар, безплатна електронна книга, безплатен и готин темплейт за CV и каквото още ви хрумне.
Пишете добри прессъобщения за всяка новост около вашия стартъп и ги изпращайте до всички местни медии. Със сигурност поне 1 от тях ще публикува новината и ще стигнете до повече хора, благодарение на това.
Покажете им, че сте хора- отговаряйте (мило) на коментари, пишете им лични съобщения с благодарности, че са харесали вашия продукт/страница/ услуга. Изпращайте им мейли с картички за празници, обръщайте с тях по имена. Бъдете интересни и най- вече истински.