Представителите на Y поколението са най-активните по време на Черния петък

Generation-Y

Black Friday 2014 остана в историята. Най-големите отстъпки и оферти, които нямаше как да бъдат изпуснати. Който пазарувал, пазарувал, догодина пак. Най-активни купувачи в рамките на Черния петък се оказват представителите на Y поколението.

Generation-Y

Безспорно, най-купуваните продукти през целия Black Friday са новите технологии и дигитални устройства, които са неизменна част от живота на Z поколението (родените след средата на 90-те).  Те, обаче, все още не са платежоспособни, така, че дори да са консуматори на закупените продукти, те не са купувачите им.

От друга страна, имаме X поколението. Те са родените преди средата на 70-те и се запознават с технологиите на сравнително късен етап от живота си. Разучават ги бавно и употребата им е сведена до минимум. Следователно вариантът X поколението да е най-активно през Black Friday отпада.

Родени в периода средата на 70-те до средата на 90-те, представителите на Y поколението са златната среда. Те са платежоспособни и използват Black Friday, за да купят дигиталните устройства, от които се нуждае Z поколението на неплатежоспособните. Същевременно Y поколението са хората, които въвеждат X поколението в новата реалност.

Компаниите трябва да достигнат до Y поколението и за да го направят, те се нуждаят от задълбочено изследване на Y поколението – навици, хобита. В България, към момента, представителите на Y поколението наброяват близо 1,8 млн. души по данни на Националния статистически институт. Най-важното, което трябва да се знае за тях е, че харесват безплатното съдържание, всичко “социално” и особено това, което им е “по мярка” ( т.е. напълно персонализирано).

Бутиковата PR агенция PRoPR предлага безплатен наръчник „Опознайте поколението Y“, който ще ви помогне да създадете най-адекватната и ефективна маркетингова стратегия.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php