Newtrend Agency най-добрата компания на годината за ПР, маркетинг и печат

ewrr

Newtrend Agency бе отличена с приз за ПР, маркетинг и печат на годишните награди „КОМПАНИЯ НА ГОДИНАТА”, организирани от сп. Bulgaria Business Review, сп. Business Lady и Business Lady Club.

„Казват, че успехът не идва за една нощ, щастливи сме, че всички години работа и професионализъм бяха забелязани. Честта Newtrend Agency да спечели наградата за “Компания на годината” – категория “Маркетинг и ПР” във времена, когато рекламните бюджети биват спирани или държани на пауза само показва, че доброто им управление от маркетинг експерти с дългогодишен опит носят устойчив растеж и стабилни продажби за бизнеса”, каза Ивелина Атанасова – Генчев, основател и стратегически лидер на компанията.

Целият екип на Newtrend Agency изразява своята дълбока признателност сп. Bulgaria Business Review, сп. Business Lady и Business Lady Club., които оцениха нашите усилия винаги да подкрепяме българските и чуждестранни компании, за да се превърнат в лидери на пазара.

Newtrend Agency не е проста маркетингова агенция. Newtrend Agency е вдъхновение, страст, подкрепа, разбиране за нещата, иновация, креативност, безспирен стремеж. За нас маркетингът е инструмент, който помага за развитието и растежа. На хората, на марките, на бизнеса.

Церемонията се проведе в началото на седмицата и общо 37 компании, институции и медии получиха официално признание и статуетки в 25 категории за положените усилия в посока развитие на човешкия капитал, непрекъснато повишаване на качеството на предлагания продукт/услуга, ефективност и прозрачност, конкурентоспособност и иновации, клиентски подход, успешен бизнес модел, ноу-хау, добро пазарно позициониране, устойчиво развитие и други. За първи път журито избра СЕО на годината, сделка на годината и Start-up на годината.

Наградите на „Компания на годината” са продължение на основната цел на двете издания Business Lady и Bulgaria Business Review – да споделят успешни бизнес модели, да бъдат трибуна за различни професионални успехи, лични качества и достижения. Българският бизнес и културни, образователни и медийни институции доказаха, че въпреки усложнената обстановка и политическа атмосфера в страната, не само успяват да реализират своите успешни активности, но и са достатъчно адаптивни и креативни да създават нови възможности и успешни стратегии.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php