Facebook съобщи, че внедрява Business Manager – нов инструмент за маркетолози, който им позволява да управляват от едно място, всички свои рекламни акаунти, страници и приложения. Той ще бъде разпространен глобално само след няколко седмици.
Business Manager по същество е обединяващ инструмент, от който едно лице или екип от хора, могат да контролират всички рекламни дейности на даден бранд в социалната мрежа, включително страници и акаунти. Целият екип, от мениджъра до разработчиците, получават достъп до различните активи на дадена фирма във Facebook.
Business Manager опростява усилията на рекламиращите, събирайки всички използвани от тях инструменти в лесно за управление табло. Чрез него, маркетолозите могат да контролират всички аспекти от рекламната кампанията, включително добавяне или изтриване на фирмени профили. Освен това, Facebook обещават, че новото приложение значително ще улесни маневрирането между фирмените и личните профили на потребителите. Те могат да ръководят Facebook кампаниите си, без да се налага да бъдат „приятели“ с колеги и партнюри, с които в настящия момент трябва да бъдат свързани, за да им дадат достъп до фирмените профили.
Ако потребителят рекламира за някой друг, в ролята си на рекламна агениця например, фирменият мениджър дава достъп на всеки от екипа по рекламата точно до този актив, от който има нужда в работата си. Така инструментът събира всичко и всички на едно място, намалява времето необходимо за управление на страниците и улеснява контрола.
Business Manager е създаден, за да помогне да маркетолозите да работят по-ефективно и по-експедитивно във Facebook. С едно щракване на мишката, администраторите могат да добавят нови хора към фирмените профили и сметки, да организират екипа, позволявайки им лесно да намират всичко необходимо за работа и значително да намалят времето за управление на Facebook рекламата си.