Гладни? Изберете си обяд във Facebook

facebook_menu

Facebook цели платформата да бъде все по-използвана, както и бизнесът да плаща за повече реклама.
Една от последните новости е, че  сега вече рестораните ще могат да публикуват менютата си на своите корпоративни страници. И това не е никак лошо решение, защото потребителите вече имат изграден навик да търсят локациите на ресторанти, които искат да посетят във
Facebook.

facebook_menu

За целта компанията ще използва Constant Contact – платформа с онлайн листинги, която ще помага за показването на менюта, снимки и продукти.

За сега услугата може да се използва само в Канада и САЩ, но за страните, които не могат да се възползват, съществува варианта с качване на PDF файл чрез настройки в менюто „page info“.

Възможно е новата функция да стимулира онлайн поръчките към ресторантите и  те да се осъществяват директно чрез Facebook страницата.

FB_Menu_Sample

примерен изглед на меню във Facebook

Изглежда социалната мрежа ще работи в тази посока. Миналогодишното й решение да си партнира с OpenTable за резервациите на потребителите без тяхното напускане на Новинарския поток, също доказва тази посока на развитие.

Разбира се, това поражда въпросите  доколко това ще се отрази на Yelp, Justeat, Zomato и други платформи, създадени за онлайн поръчки.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php