Google придоби Toro, стартъп за Facebook маркетинг

B1skVfICAAAzObs

Toro е стартъп, чиято основна цел е да помага на разработчици да промотират приложенията си във Facebook. Дали във връзка с вчерашните новини от социалната мрежа за 2 млн. рекламодатели и Ads Manager за iOS, или напълно случайно, днес в блога си, Toro обяви, че вече е собственост на Google – основният конкурент на Facebook в рекламния бизнес. Цената на покупката не става ясна.

B1skVfICAAAzObs

Основната цел на Toro е оптимизация на Facebook кампаниите, за да станат лесни и удобни за ползване от мобилните потребители, които да тестват и да се възползват от стотици готови варианти за рекламни кампании.

„За съшествуващите ни маркетинг потребители, ще продължим да оптимизираме вашите кампании и да обновяваме dashboard-a ви, въпреки че създаването на кампании е спряно за момента,“ пишат от екипа на Toro в блога си по повод придобиването си от Google.

В изявлението си, екипът на Toro добавя, че Google ще осигури достъп до много повече ресурси, като по този начин ще позволи да продължат мисията си, а именно да правят живота на разработчиците по-лесен. А дали фокусът на Toro ще се измести от рекламните кампании във Facebook? Несъмнено, защото няма логика да си собственост на Google и да „работиш“ за Facebook. 

Старото име на компанията Toro е Red Hot Labs, а нейни основатели са Амит Махаян и Йоел Полоней. Преди това те са сред съоснователите на MyMiniLife, изиграло важна роля в създаването на FarmVille. 

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php