От първи юни стартира сезона на ураганите и Ню Йорк се готви усилено за него. Рекламната агенция C&G Partners и Бюрото за справяне с критични ситуации (The New York City Office of Emergency Managment) са подготвили хващаща окото рекламна кампания – Know Your Zone, чиято цел е да запознае и подготви нюйоркчани за новия ураганен сезон.
Кампанията обхваща над 3 милиона души, жители на Ню Йорк. Рекламните материали ще бъдат разположени в метрото, по автобусните спирки и фериботите. Основното лого на кампанията прилича на мишена в 6 ярки цвята, показващи шестте ураганни зони в Ню Йорк чрез ярко оцветени концентрични кръгове, като най-външният кръг е най-близо до водата.
Целта на този ярък символ е да хваща окото на преминаващите хора, без значение къде е поставен или колко бързо се преминава покрай него. Рекламата е различно адаптирана за различните локации. Например в метрото, където хората я виждат в движение, рекламата ги приканва да открият в коя зона се намират, а на автобусните спирки – им показва в коя ураганна зона се намират в момента. Кампанията цели хората да потърсят информация, онлайн или по телефона, в коя зона живеят и какви предпазни мерки да вземат. В уебсайтът на кампанията всеки може да намери и да разпечата информация за зоната, в която живее.
След опустошението на урагана Санди през 2012 година, тази кампания цели най-вече да образова хората, да им покаже превантивни мерки за безопасност, които могат да спасят живот. Останали рекламни материали – плакати, стикери, чаши за кафе, ще бъдат разпространявани през цялото лято.
Истината е, че Facebook се превърна в предпочитан канал за комуникация в кризисни ситуации, доказателство за това бяха и споделените реакции в социалната мрежа след земетресението от 6.7 по Рихтер, което беше усетено в цяла България.