С Facebook at Work забраната за Facebook по време на работа може да отпадне

fbwork_press_newsfeed

Отношението на работодателите относно използването на Facebook в рамките на работния ден е ясно за всички. Съществуват офиси, където има специални забрани и неспазването им води до забележки, глоби, дори уволнения. През ноември, 2014 година The Next Web докладва, че социалната мрежа работи върху свой работен вариант, който да влезе в употреба на бизнеса – Facebook at Work.

fbwork_press_newsfeed

Новият продукт бе официално представен днес в две форми. Мобилно приложение за iOS и Android с името Work, както и версия Facebook at Work, достъпна директно от уебсайта на услугата. Към момента, платформата Facebook at Work е активна в beta версия и е разпространена за тестове сред определен брой потребители, които да я тестват.

Facebook at Work ще позволи на бизнеса да създаде собствена среда, в която работниците да комуникират и ще бъде нещо като „вътрешна“ социална мрежа. Вписването става с нов или с вече съществуващ акаунт, а интерфейсът е същият като този на истинския Facebook.

Съществена разлика е липсата на реклами и проследяване на данните. Едно от неизвестните засега е как ще се монетизира услугата, която при тези условия (без реклами, за свободна употреба) няма да носи приходи.

„Силна страна на Facebook at Work е това, че ни отне 10 години и обратна връзка от  над 1 млрд. потребители“, каза Ларс Размюсен, инженер във Facebook, при представянето на услугата върху, която се работи от десетилетие. „Всичко, което е използвано сега е адаптирано от различни случаи.“

Името Facebook е достатъчна причина за компаниите да изпробват услугата и вероятно да премахнат забраните за употребата на социалната мрежа. Интересно е дали за работниците това ще свърши работа? Стана ясно, че и LinkedIn работи по подобна услуга, но подробности не са известни.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php