Бизнес политиката на Instagram

В официалния блог на компанията бе обявено имплементирането на бизнес профили в социалната мрежа.

От Instagram поясниха, че вече съществуващи профили, които са разпознати като бизнес ориентирани ще получат достъп до онлайн инструменти, които да им помогнат в измерването на ангажираността на клиентите им, за да преценят как да развият комуникационната си стратегия към тях. В блог поста споделят, че за да се стигне до бизнес иновацията, компанията е провела много разговори с представители на бизнес сферата, по време на които са идентифицирани три основни нужди – от открояващо позициониране, от достъп до голяма база статистики и от нови клиенти.

instagram-insights-01-2016

С повече от над 200,000 компании, използващи Instagram за промотиране на бизнеса си, бе неизбежно компанията майка, в лицето на Facebook, да не помогне на точно тези потребители на приложението за споделяне на снимки и видео. Онлайн инструментите дори наподобяват бизнес инструментите на Facebook, показващи обхвата и броя импресии, заедно с темповете на растеж от страна на клиентите.

Промотирането ще се извършва доста лесно: Фирмите ще могат да избират една целева аудитория, на която да рекламират продукта си, разбира се, избора може да се извършва автоматично от Instagram. Има възможност да се планират и конкретни времеви периоди за промотиране, както и да се добавят „call to action” бутони.

Instagram за бизнеса ще стартира през юни в САЩ, след това Австралия и Нова Зеландия ще получат възможността да се възползват от иновацията, а до края на годината плановете на компанията предвиждат глобален достъп.

Коментари

коментара

Коментарите са изключени.

css.php