Как да се възползвате от възможностите на LinkedIn?

Views Of The LinkedIn Website Ahead Of Earnings Figures

LinkedIn – най-голямата професионална социална мрежа. Със сигурност имате профил там, а мислите ли, че познавате възможностите на платформата и се възползвате от тях? На какво ниво е networking-ът ви, общувате ли с правилните хора? Ако досега не сте се замисляли по въпроса, прочете следващите редове.

0536791

Активните потребители на LinkedIn наброяват 300 млн., като всяка секунда се регистрират двама нови потребители. Глобалната цел на компанията е 3 млрд. потребители. Към момента, LinkedIn съществува в 200 държави на 20 езика. Месечно уникалните потребители са 187 млн., а до 2020 година се очаква да бъдат 500 млн. 41% от потребителите на социалната мрежа я използват от мобилно устройство.

Статистиките сочат (TheMuse.com), че 60% от работодателите не са в LinkedIn, за да наемат персонал, а защото са отворени за нови възможности, които са представени добре. Изводът е, че вие сами трябва да се постараете, за да привлечете внимание върху себе си.

„Това не е Facebook или Twitter, където името на играта са цифрите. Това не е състезание по популярност… Хората ще приемат проявения от вас интерес като професионален,“ казва Никол Уилямс, кариерен експерт в LinkedIn.

Качеството е преди количеството в LinkedIn, което не означава, че профилът ви трябва да е „постен“ и с оскъдна информация. Започнете с професионална снимка – не да е правена във фото студио (или защо пък не?), но нека не бъде селфи или от последното парти, на което сте били. След това, обърнете внимание на ключовите думи, които използвате при описанието си и навсякъде в профила. Постарайте се те да бъдат насочени към индустрията, в която искате да се реализирате. Евентуалният ви работодател ще ви „търси“ по ключови думи.

Персонализирайте линка, водещ към профила ви. Може да изглежда като подробност, но работодателите го забелязват. Това означава вместо linked.com/1*_555*6789**… и така до безкрай, линкът да е сбит и стегнат, съдържащ вашето име и фамилия – linkedin.com/in/ivanpetrov. Имате възможност да пренаредите секциите в профила си, според вашите предпочитания. Дали образованието или доброволчеството да стоят най-отгоре, решавате вие.

След като сте се погрижили профилът ви да изглежда добре, идва по-важната част – networking. Като за начало открийте вашите съученици, колеги, преподаватели и работодатели, които могат да ви дадат Endorsments за уменията, които имате, както и да ви напишат препоръка. Несъмнено препоръките са това, което дава най-голяма „тежест“ на LinkedIn профила ви. Присъединявайте се към групи, свързани с вашата област, коментирайте публикации там и в един момент ще започнете сами да публикувате.

В LinkedIn е важно да има разговор. Тук трябва да говорите от първо лице директно към аудиторията. Задължително включвайте изображения, инфографики, видео и т.н. В противен случай, публикацията ви ще се изгуби някъде измежду всичко останало. Влиятелните LinkedIn потребители публикуват средно по 3-4 пъти на ден, а начинаещите следва да се стремят към 20 публикации/ъпдейта месечно.

Ако пък компанията ви все още няма корпоративна страница в LinkedIn, е важно да знаете, че професионалната социална мрежа „води“ до 4 пъти повече посетители (64%) на корпоративния уебсайт, спрямо Facebook (17%) или Twitter (14%). Корпоративните страници са лесни за управление и предоставят интересни статистики и резултати, които да ви подскажат какво да промените или запазите.

Views Of The LinkedIn Website Ahead Of Earnings Figures

Независимо дали става въпрос за индивидуален или корпоративен профил, генерирайте качествено съдържание, използвайте ключови думи, поддържайте профила си пълен и водете разговор. Споделете в коментарите и други успешни практики от вашето присъствие в LinkedIn.

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php