На фокус: селфи

selfie

В социалните мрежи се случва голяма част от живота на онлайн потребителите. Да споделиш как се чувстваш, какво обядваш, кой филм ще гледаш и т.н., вече се приема за нормално рутинно действие. Защо и как социалните мрежи се превърнаха в състезание по споделяне е обект на друга тема, а сега ще се насочим към хотелиерския бизнес. Поводът е предстоящото  трето издание на  Travel Academy, чиито официален медиен партньор е Newtrend.Media.

selfie

Лятото е все по-близо и резервациите вече започват. Нещо важно, което трябва да знаете  е, че присъствието в социалните мрежи е силно препоръчително и още по-важно е продуктът ви да бъде „гóден“ за споделяне и да провокира към това действие.

Преди да сте се объркали напълно нека да изясним, че във Facebook отдавна не става въпрос за количество, а за качество. Дори да имате 100 000 фенове, това е безпредметно, ако не генерирате качествено съдържание. Социалната мрежа постоянно разработва алгоритми, които да подобрят потребителското преживяване онлайн. Та, в контекста на хотелиерството се търсят продукти, които да бъдат модерни, готини, автентични, семпли или просто различни.

Акцентирайте върху това, с което сте различни и насърчавайте вашите гости да го споделят с приятелите си. Това е най-качественото съдържание, което може да попадне на Facebook страницата на вашия бизнес. 

Към момента обичайната практика, практикувана от много хотели, са платените реклами и купуването на фалшиви лайкове, но както бе споменато по-горе това не е достатъчно. Качественото съдържание води до по-голям органичен reach. Провокирайте гостите си да се снимат в хотела, да се тагват и да споделят в социалните мрежи. Не става въпрос единствено за това как изглежда хотелът, но какво е обслужването и какви услуги се предлагат. Ако сервирате вечерята по оригинален начин или правите символични подаръчета при напускане на хотела, насърчете гостите си да пишат за това в своя блог, Twitter или Facebook.

best-western-art-hotel_1

Не „натискайте“ за лайкове, фенове и не молете публикациите ви да бъдат споделяни. Просто се уверете, че вашият продукт ще дава възможност и ще провокира естествено желание у потребители да го споделят.

[sws_yellow_box box_size=“620″] Още актуални теми от света на туризма ще бъдат обсъждани в тазгодишното трето, поредно издание на най-голямата българска конференция за туризъм – Travel Academy. Newtrend. Media е официален медиен партньор на събитието.

При регистрация с код: NEWTREND, получавате 40 лева отстъпка + допълнително отстъпка за количества. [/sws_yellow_box]

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php