Pinterest обяви новите си инструменти, които са предназначени за реклама не само на големите марки, но и на малкия и среден бизнес.
В момента се тестват новите Promoted pins – промотирани пинове, към които е добавен нов инструмент, предназначен за реклама на малкия бизнес – „Направи-си-сам“ промотирани пинове. Чрез тях от Pinterest искат да помогнат на малкия бизнес да достигне до повече хора и да получава повече посещения на уебсайта на марката/компанията. Този тип промотирани пинове ще се заплащат на принципа cost-per-click. За момента този тип реклама все още се тества от някои по-малки компании в САЩ, но се очаква скоро да е достъпни за всички.
Освен новите промотирани пинове, Pinterest предлага на своите потребители нови и подобрени анализи. Компаниите, които имат бизнес акаунт в Pinterest вече не само ще виждат кой и какво е пиннал от тяхната стена, но и кои пинове предизвикват най-много импресии, кликове и репинване, а също и кои техни пинове са споделени в другите социални мрежи. Така ще могат по-лесно да планират и организират рекламни кампании в социалната мрежа.