Twitter се ползва от все повече компании и потребители в България, но тепърва популярността на микроблогинг платформата у нас ще расте. Едно от най-големите предизвикателства, което срещат потребителите е, че не са наясно как да се възползват максимално от възможностите на Twitter – една различна социална мрежа с различни „правила“.
Представяме ви съветите на компанията за анализи и визуализация на данни Sulk. Екипът на компанията е анализирал представянето и поведението на първите 1,000 топ потребители на Twitter и достига до следните изводи:
Да, няма как да сте Кейти Пери или Тейлър Суифт. Какво тогава се има предвид тук? Основният проблем на неуспешните потребители е, че прекарват времето си в туитване, ретуитване и избиране на подходящи хаштагове. Истината е, че 7 от топ 9-те Twitter акаунти са на поп изпълнители и това е така, защото Twitter е тяхното онлайн поле за изява. Дали пеете, рисувате или танцувате, няма значение. Бъдете креативни и покажете креативността си на света.
Дано говорите поне един от тези три езика, защото според данните от проучването на Sulk, те са част от ключа към успеха в Twitter.
Когато видите, че някой ви е последвал, инстинктът ви казва, че вие трябва да направите същото. Не. Кейти Пери, например, има 67 млн. последователи, а знаете ли колко следва? Само 164 потребители.
Отново инстинктът може би ви подсказва, че трябва да туитвате денонощно за повече последователи. Не така работи Twitter и това виждаме от топ профилите, които туитват по 1 или 2 пъти на ден. Не се притеснявайте да създадете собствена дисциплина и сами да определяте как ще се случват нещата в собствения ви профил.
Да, Twitter е различна социална мрежа със свои „правила“. Това, което е общо, обаче, е, че трябва да експериментирате. Всичко става с експерименти, защото универсална формула за успех, уви, няма.