След като Instagram се повлия от “историите” (Stories) на Snapchat, Twitter реши да поеме по печелившия път на последната тенденция сред социалните мрежи.
Twitter „отваря“ своите „Моменти“ (Memories) за избрани потребители, влиятелни марки или партньори. Компанията разкри, че е дала възможност на определени групи от потребители да запазят туитове си около големи събития, и ни уверяват, че всеки ще има тази възможност в следващите месеци.
Twitter Моменти дебютира още през октомври, но се наричаше Project Lightning, и е един от централните елементи на маркетинговите усилия на фирмата. Моменти позволява да се съберат и да подбират туитове, които да разказват истории по нови начини. Това е мощна функция, която помага за изграждане на общности, интересуващи се от конкретни теми и събития.
Това не означава, че новата функция ще промени информационния поток на Twitter. Memories, създадени от физически лица или компании могат да бъдат намерени в профилите им през специален бутон на техните профили. Услугата е достъпна и чрез туийт – при кликане върху линк в платформата, той ще ви отведе директно в някой определен „момент“.
Instagram и Snapchat имат „Stories“, които са буквално едно и също нещо. Един фрагмент от текст или медия се влива в следващия, след това всичко е свършва. Услугата на Twitter обаче не е толкова бърза. Потребителите имат възможност да видят спомените по всяко време и да връщат съдържанието, за да си припомнят видяното.
Вижте още публикации по темата: