Новият рекламен формат на Twitter „търгува“ с туитове

twitter-timeline3-1920

Twitter намира нов начин за разпространение на съдържанието на рекламодателите към потребителите на платформата.

twitter-timeline3-1920

В края на работната седмица социалната мрежа пусна нов вид реклама, който отключва парчета от ексклузивно съдържание на някой бранд ( филмови трейлъри, рецепти или интервюта), когато се отговори на публикацията или се ретуитне.

По-рано тази година Twitter въведе тестовия вариант на „разговорния“ рекламен формат, който рекламодателите биха могли да използват, за да подтикнат някой потребител да изпрати брaндиран туит на снимка или видео, който собствените му последователи да виждат. От тази седмица компанията официално дебютира този формат към всички рекламодатели, следвайки успеха на марките, които участваха в тестовата фаза. Coca-Cola, Marvel, AMC и Unilever бяха сред марките с ранен достъп до функцията.

Достатъчно ясно е защо компаниите ще се интересуват от новите реклами – те са начин да се спечелят допълнителни импресии безплатно. И сме наясно как работи това, ако някой потребител публикува съобщението на бранда, това носи повече стойност от оригиналния пост сам по себе си.

Опитвайки се да запази вниманието на рекламодателите с по-атрактивни рекламни продукти, компанията търси нови начини да изтъкне уникалните страни на платформата – непосредственост, културно значение и статут на предпочитан обществен форум за споделяне на мнения, обслужване на клиенти и пускане на отворени жалби в пространството.

Последното от трите качества е мишената, в която от Twitter се целят чрез тези нови реклами. Планът е рекламодателите да могат да разширят обхвата си чрез привличане на лоялните клиенти и фенове на социалната мрежа, за да се отбележи ефект върху работа им.

 

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php