Нововъведения в таблото за анализи на Twitter

Screen_Shot_2014-07-10_at_10.11.16_AM

Ако използвате Twitter  за своя бизнес, вече можете да измервате обвързаността на потребителите с вашия профил не само чрез броя ретуитове и харесвания (favorite), Twitter  предстaви вчера нововъведението си – вече можете да виждате и точния брой хора, видели вашия туит.

Screen_Shot_2014-07-10_at_10.10.53_AM

За момента новата функция не е активна за всички – само определени потребители, рекламодатели и потребите, използващи Twitter Cards  имат достъп до новите анализи.

С новия инструмент за анализиране можете да видите на само броя потребители, видели вашия туит, но и да получите по-задълбочен анализ на обикновените и промотираните туитове. Освен това можете да разберете колко пъти всеки един туит е отварян, колко пъти са натискани линковете в него, дали е споделен чрез имейл, дали е разглеждам през Android, iOS или през сайта на Twitter. От новите анализи ще можете също да разберете как точно се е развил вашия туит през първия ден от неговото публикуване – Twitter ви дава отчет по часове.

Нововъведението на Twitter  в анализите ще помогне на всеки,  който се занимава с маркетинг в социалната мрежа, да види в реално време кои туитове получават най-много внимание . Това ще помогне на маркетьорите да достигнат до потребителите по-лесно и бързо.

Screen_Shot_2014-07-10_at_10.11.16_AM

Коментари

коментара

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *

css.php