Ако харесвате маркетинга и рекламата, ако се интересувате от управление на онлайн имиджа, ако прекарвате поне по 2 часа на ден във Facebook, ако обичате да пишете, ако защитавате кауза, ако искате да изградите кариера в областта на онлайн маркетинга и рекламите, ако мислите, че мъдростта идва с опита, ако ни харесвате и ако искате да бъдете част от света на новите медии, ще се радваме да се запознаем.
КАКВИ СА ИЗИСКВАНИЯТА?
От Вас ще очакваме обща компютърна и интернет грамотност (т.е. да знаете какво е “браузър”, как се изпращат имейли, какво са социалните мрежи). Доброто владеене на българския език и умението да боравите с думите са трудно постижими, но необходими качества. Английският език e задължителен, при това на много добро ниво, а всеки допълнителен западен език е предимство.
КАКВО ЩЕ ПРАВИТЕ?
Ще подготвяте и публикувате статии, ще се учите как да ги популяризирате, ще подготвяте и изпращате имейл бюлетини и имейл маркетингови кампании. Ще поддържате и развивате корпоративни Facebook страници. Ще участвате в организацията на важни събития.
Всичко това ще се случва в реална бизнес среда, а ние ще Ви обучим, подпомагаме и насочваме.
КАКВО ЩЕ НАУЧИТЕ?
Ще разберете как се работи с платформата WordPress. Ще знаете какво означава мистериозната думичка “копирайтинг” и как да създавате забележителни рекламни текстове. Ще научите тайните на маркетинга в социалните медии и управлението на онлайн имиджа. Ще бъдете гуру на имейл маркетинга и ще можете да работите със софтуер за изпращане на масов имейлинг.
КОЛКО ВРЕМЕ ПРОДЪЛЖАВА СТАЖЪТ И КАКВО ЩЕ ПОЛУЧИТЕ?
Стажът е с продължителност шест месеца. Срещите за обученията са всеки месец. По всяко време можете да прекратите участието си, ако не откривате нищо полено в него. Същото се отнася и за нас – ще Ви помолим учтиво да прекратим взаимоотношенията си, ако не полагате достатъчно усилия. В края на стажа, ако сме се харесали взаимно, можем да продължим да работим заедно.
По време на стажа ще Ви помагаме, съветваме или ще Ви обучаваме в областта на интернет маркетинга – на теория и на практика.
Всеки месец ще имаме автор на месеца – този, чиито статии са били най-четени, най-споделяни и най-коментирани от посетителите на NewTrend.bg. Той ще има възможността да посети безплатно едно от събитията по дигитален маркетинг и комуникации, които Web & Events, eAcademy, Interactive Share, Mediapost Hit Mail, Startup Foundation, Start it Smart или който и да е от партньорите на NewTrend.bg организира.
Ако събитията за месеца са повече от едно, авторът на месеца ще може да избере кое от тях да посети. Според популярността на статиите за месеца, същият избор ще бъде предоставен и на втория, третия и т.н. във вътрешната класация.
В края на стажантската програма всеки от участниците ще получи препоръка, която ще му бъде изключително полезна в търсенето на работа.
КЪДЕ СЕ ПРОВЕЖДА СТАЖЪТ?
По време на стажа ще си общуваме предимно онлайн, с помощта на система за управление на проекти, имейл и видеоконферентна връзка. Задачите се определят ежедневно.
Не е необходимо присъствието в офис и конкретно работно време. Самодисциплината и личната отговорност при поставените задачи ще бъдат високо оценени и поощрявани.
Обучението по посочените теми се провежда лично, в рамките на месечни срещи, които ще бъдат обществено достъпни, но безплатни за всички участници в стажантската програма – целта е да Ви осигурим възможност за пълноценно общуване с хора от бизнеса.
ИМА И ГРАФИК:
1. Кандидатстване (конкурс)
Ще подготвите блог статия, коментар или превод по избрана тема от следните сайтове: Venturebeat, AllFacebook, InsideFacebook, The Next Web, CNET News, Lifehacker, Reuters, Search Engine Watch, SocialTimes или други – до 1500 думи, по тема, която засяга българския онлайн бизнес (съгласно условията на конкурса).
2. Обучение
Първа среща и старт на обученията – до една седмица след одобрение на кандидата
3. Следващи стъпки
След края на стажа – разговор със стажантите за резултатите от стажа. Най-добрите ще получат предложение за постоянен договор за работа в медията, маркетинг агенцията, да ни сътрудничат при организирането на събития и обучения под марката „Newtrend.ME“ или ще им сътрудничим да започнат „мечтаната“ работа при някой от нашите партньори, според предпочитанията и личните характеристики на канидата.
ЕТО КАК ДА КАНДИДАТСТВАТЕ:
- Подгответе актуална автобиография.
- Опишете накратко защо считате, че програмата ще бъде интересна и полезна за Вас.
- Изпратете ни актуална снимка.
- Изпратете ни есе, коментар или превод по избрана тема, която засяга дигиталния бранш, според посочените по-горе информационни източници на имейл адрес info [at] newtrend.bg. Там можете да ни пишете и ако имате допълнителни въпроси.